The Company Profile of 北京宏联中企国际展览公司
 
  Sign In Join Help
 
北京宏联中企国际展览公司

 
  Recommended Results
  Company Description
北京宏联中企商务会展有限公司位于中国首都北京,是经北京工商行政管理局批准成立的有限责任公司。专业代理国际知名展览会。组团我国企、事业单位,特别是中小企业参加国际专业展会的商务会展机构。公司以加强国际技术交流,促进企业国际发展为精神,本着“合作 共赢 服务至上”的原则,为企业增加各国出口贸易,获取商机搭建商务平台、提供商旅服务。
我司专业从事大型国际展览、商务考察。做为国内的展览组织机构,我司主动积极和美国、欧洲、非洲等国家和地区的主办机构联系并保持广泛、良好的合作。公司拥有经验丰富的专业人员致力于为各类参展企业提供可靠的咨询服务。公司将针对企业自身贸易特征和产品特点,为企业提供展会报名、展位分配、会刊登录、摊位设计装修、展品运输、人员邀请、签证辅导、境外安排等全套细致、周 到的一条龙服务,共同致力于为中国企业和海外公司进行国际产品贸易往来、技术合作,海外投资提供全方位、高标准的专业化组展服务。
北京宏联中企商务会展有限公司已多次组织了有关单位参加建筑建材、机械、塑料包装方面的国际专业展览会以及随团考察等国际经贸交流活动且取得了一定成效,一方面帮助了国内企业有效地拓展了国际市场,促进了中国建筑建材、机械产品的出口,另一方面帮助了这些行业引进国际先进产品与技术、招商引资,促进了海峡两岸经贸往来的发展,发挥了积极的作用。
北京宏联中企商务会展有限公司每年组织多个海外知名展会,涉及各个行业,遍及全 球,宏联中企以国际化、精致化为发展方向,为国内企业开拓海外市场提供高效、便捷、细心周到的服务,力争做中国企业发展海外市场,选择国际展会商旅服务最优秀单位。
  ProductsKeyword
展览, 建材, 建筑, 建筑机械, 五金, 卫浴, 陶瓷, 配件

  Contact information
Company :  北京宏联中企国际展览公司
Email:  Contact us
URL:  ********
Phone:  *********
Fax :  *********
Country :  China
Address :  *********

  Showroom
1. Beijing Holine Exhibition Co., Ltd
Commerce Member:
Please log in your ID and password, we will later fill in relating info.
 
ID: Password: Remember my ID on this computer
Complete this form below to send out your enquiries.
All enquiries will be automatically sent to the company you want to develop.
Subject
Content (Don't input Company Name, E-Mail, Phone Number, Fax Number, and URL)
   

 


Company Profile:
* Company Name
*E-mail
*Country
*Contact Person
URL
*Phone
- -
Fax
- -
*Postal code
*City
*Street Address
*Business Nature
Distributor   Exporter Importer Manufacturer
Whole Sale Retailer  Reseller Retrofitter User
Others, please specify:
*Security Code
Enter the security code.


Site Map l   Privacy Policy l Company Profile l Corporate Proposal l Contact Us l Help l Advertise With Us l  World Trade Link
Copyright©2024, G.T. Internet Information Co., Ltd. All Rights Reserved.     .